Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Название: АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ
Авторы: Бирюкова, О.М.
Осмачко, Е.А.
Ключевые слова: надання послуг
продуктивність праці
потреби клієнтів
потреби майстрів
нормований робочий графік
продуктивність праці
Дата публикации: сен-2016
Краткий осмотр (реферат): Необхідними аспектами для підвищення рівня надання послуг є: створення сприятливих умов для робітників. Тільки якщо людина комфортно себе почуває на робочу місці, тоді вона зможе якісно виконувати свою роботу ; чесний та сумлінний підхід у роботі по відношенню до клієнтів. Цей аспект є запорукою того, що клієнт залишиться задоволений та буде користуватися вашими послугами постійно; графік роботи салону, який враховуватиме потреби і клієнтів і майстрів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
BiryukovaOsmachko1.docx14,92 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.