Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюкова, О.М.-
dc.contributor.authorОсмачко, Е.А.-
dc.date.accessioned2016-09-12T06:35:21Z-
dc.date.available2016-09-12T06:35:21Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127-
dc.description.abstractНеобхідними аспектами для підвищення рівня надання послуг є: створення сприятливих умов для робітників. Тільки якщо людина комфортно себе почуває на робочу місці, тоді вона зможе якісно виконувати свою роботу ; чесний та сумлінний підхід у роботі по відношенню до клієнтів. Цей аспект є запорукою того, що клієнт залишиться задоволений та буде користуватися вашими послугами постійно; графік роботи салону, який враховуватиме потреби і клієнтів і майстрів.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнадання послугen_US
dc.subjectпродуктивність праціen_US
dc.subjectпотреби клієнтівen_US
dc.subjectпотреби майстрівen_US
dc.subjectнормований робочий графікen_US
dc.subjectпродуктивність праціen_US
dc.titleАСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ НАДАННЯ ПОСЛУГen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BiryukovaOsmachko1.docx14,92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.