Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Назва: АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ
Автори: Бирюкова, О.М.
Осмачко, Е.А.
Ключові слова: надання послуг
продуктивність праці
потреби клієнтів
потреби майстрів
нормований робочий графік
продуктивність праці
Дата публікації: вер-2016
Короткий огляд (реферат): Необхідними аспектами для підвищення рівня надання послуг є: створення сприятливих умов для робітників. Тільки якщо людина комфортно себе почуває на робочу місці, тоді вона зможе якісно виконувати свою роботу ; чесний та сумлінний підхід у роботі по відношенню до клієнтів. Цей аспект є запорукою того, що клієнт залишиться задоволений та буде користуватися вашими послугами постійно; графік роботи салону, який враховуватиме потреби і клієнтів і майстрів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BiryukovaOsmachko1.docx14,92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.