Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Title: АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ
Authors: Бирюкова, О.М.
Осмачко, Е.А.
Keywords: надання послуг
продуктивність праці
потреби клієнтів
потреби майстрів
нормований робочий графік
продуктивність праці
Issue Date: Sep-2016
Abstract: Необхідними аспектами для підвищення рівня надання послуг є: створення сприятливих умов для робітників. Тільки якщо людина комфортно себе почуває на робочу місці, тоді вона зможе якісно виконувати свою роботу ; чесний та сумлінний підхід у роботі по відношенню до клієнтів. Цей аспект є запорукою того, що клієнт залишиться задоволений та буде користуватися вашими послугами постійно; графік роботи салону, який враховуватиме потреби і клієнтів і майстрів.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет технологічний)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BiryukovaOsmachko1.docx14,92 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.