Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4836
Название: | ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ |
Авторы: | Спиця-Оріщенко, Н.А. |
Ключевые слова: | готовність інтелектуальна готовність допрофільне навчання профільне навчання |
Дата публикации: | 7-апр-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті наведені теоретичні та практичні аспекти задачі інтелектуальної готовності учнівської молоді до профільного навчання на прикладі аналізу наукової психологічної, педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури. Розкрито зміст та взаємозв’язок понять: «готовність», «інтелектуальна готовність, профільне навчання», «професійне самовизначення», «готовність до професійного самовизначення». Простежена важливість процесу врахування власних індивідуальних, інтелектуальних можливостей та співвіднесення їх із побажаннями, вимогами, потребами суспільства на ринку праці України, що дає можливість активізувати ресурси учнів в актуальному напрямку та збільшує шанси на успішне професійне майбутнє, базою для якого стає інтелектуальна готовність до профільного навчання. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4836 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Спиця-Оріщенко Н.А..docx | 50,02 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.