Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4836
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Спиця-Оріщенко, Н.А. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T06:39:00Z | - |
dc.date.available | 2016-04-07T06:39:00Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4836 | - |
dc.description.abstract | У статті наведені теоретичні та практичні аспекти задачі інтелектуальної готовності учнівської молоді до профільного навчання на прикладі аналізу наукової психологічної, педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури. Розкрито зміст та взаємозв’язок понять: «готовність», «інтелектуальна готовність, профільне навчання», «професійне самовизначення», «готовність до професійного самовизначення». Простежена важливість процесу врахування власних індивідуальних, інтелектуальних можливостей та співвіднесення їх із побажаннями, вимогами, потребами суспільства на ринку праці України, що дає можливість активізувати ресурси учнів в актуальному напрямку та збільшує шанси на успішне професійне майбутнє, базою для якого стає інтелектуальна готовність до профільного навчання. | uk_UK |
dc.subject | готовність | uk_UK |
dc.subject | інтелектуальна готовність | uk_UK |
dc.subject | допрофільне навчання | uk_UK |
dc.subject | профільне навчання | uk_UK |
dc.title | ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Спиця-Оріщенко Н.А..docx | 50,02 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.