Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4836
Назва: | ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ |
Автори: | Спиця-Оріщенко, Н.А. |
Ключові слова: | готовність інтелектуальна готовність допрофільне навчання профільне навчання |
Дата публікації: | 7-кві-2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведені теоретичні та практичні аспекти задачі інтелектуальної готовності учнівської молоді до профільного навчання на прикладі аналізу наукової психологічної, педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури. Розкрито зміст та взаємозв’язок понять: «готовність», «інтелектуальна готовність, профільне навчання», «професійне самовизначення», «готовність до професійного самовизначення». Простежена важливість процесу врахування власних індивідуальних, інтелектуальних можливостей та співвіднесення їх із побажаннями, вимогами, потребами суспільства на ринку праці України, що дає можливість активізувати ресурси учнів в актуальному напрямку та збільшує шанси на успішне професійне майбутнє, базою для якого стає інтелектуальна готовність до профільного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4836 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Спиця-Оріщенко Н.А..docx | 50,02 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.