Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4708
Название: | КРИТЕРІАЛЬНА ЗАДАЧА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА |
Авторы: | Бєлікова, В.В. |
Ключевые слова: | інженер-педагог діагностика, задача засіб підсумкової діагностики професійні компетенції загально-професійні компетенції критеріальна компетентнісно- орієнтовна задача |
Дата публикации: | 10-сен-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті систематизовані і доповнені загальнотеоретичні уявлення дидактики про необхідність використання критеріальних компетентнісно-орієнтованих задач в якості засобів діагностики процесу і результату формування у студентів професійних компетенцій при освоєнні навчальних дисциплін. Розроблено механізм проектування системи критеріальних компетентнісно-зорієнтованих задач із навчальної дисципліни, який включає аналітико-конструктивний, перевірочно-реалізуючий і корекційно-оптимізуючий етапи. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4708 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 370,85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.