Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4708
Title: КРИТЕРІАЛЬНА ЗАДАЧА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Authors: Бєлікова, В.В.
Keywords: інженер-педагог
діагностика, задача
засіб підсумкової діагностики
професійні компетенції
загально-професійні компетенції
критеріальна
компетентнісно- орієнтовна задача
Issue Date: 10-Sep-2015
Abstract: У статті систематизовані і доповнені загальнотеоретичні уявлення дидактики про необхідність використання критеріальних компетентнісно-орієнтованих задач в якості засобів діагностики процесу і результату формування у студентів професійних компетенцій при освоєнні навчальних дисциплін. Розроблено механізм проектування системи критеріальних компетентнісно-зорієнтованих задач із навчальної дисципліни, який включає аналітико-конструктивний, перевірочно-реалізуючий і корекційно-оптимізуючий етапи.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4708
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf370,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.