Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4708
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєлікова, В.В.-
dc.date.accessioned2015-09-10T06:45:24Z-
dc.date.available2015-09-10T06:45:24Z-
dc.date.issued2015-09-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4708-
dc.description.abstractУ статті систематизовані і доповнені загальнотеоретичні уявлення дидактики про необхідність використання критеріальних компетентнісно-орієнтованих задач в якості засобів діагностики процесу і результату формування у студентів професійних компетенцій при освоєнні навчальних дисциплін. Розроблено механізм проектування системи критеріальних компетентнісно-зорієнтованих задач із навчальної дисципліни, який включає аналітико-конструктивний, перевірочно-реалізуючий і корекційно-оптимізуючий етапи.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectдіагностика, задачаuk_UK
dc.subjectзасіб підсумкової діагностикиuk_UK
dc.subjectпрофесійні компетенціїuk_UK
dc.subjectзагально-професійні компетенціїuk_UK
dc.subjectкритеріальнаuk_UK
dc.subjectкомпетентнісно- орієнтовна задачаuk_UK
dc.titleКРИТЕРІАЛЬНА ЗАДАЧА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf370,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.