Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4708
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєлікова, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-10T06:45:24Z | - |
dc.date.available | 2015-09-10T06:45:24Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-10 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4708 | - |
dc.description.abstract | У статті систематизовані і доповнені загальнотеоретичні уявлення дидактики про необхідність використання критеріальних компетентнісно-орієнтованих задач в якості засобів діагностики процесу і результату формування у студентів професійних компетенцій при освоєнні навчальних дисциплін. Розроблено механізм проектування системи критеріальних компетентнісно-зорієнтованих задач із навчальної дисципліни, який включає аналітико-конструктивний, перевірочно-реалізуючий і корекційно-оптимізуючий етапи. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | діагностика, задача | uk_UK |
dc.subject | засіб підсумкової діагностики | uk_UK |
dc.subject | професійні компетенції | uk_UK |
dc.subject | загально-професійні компетенції | uk_UK |
dc.subject | критеріальна | uk_UK |
dc.subject | компетентнісно- орієнтовна задача | uk_UK |
dc.title | КРИТЕРІАЛЬНА ЗАДАЧА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 370,85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.