Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4708
Назва: | КРИТЕРІАЛЬНА ЗАДАЧА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА |
Автори: | Бєлікова, В.В. |
Ключові слова: | інженер-педагог діагностика, задача засіб підсумкової діагностики професійні компетенції загально-професійні компетенції критеріальна компетентнісно- орієнтовна задача |
Дата публікації: | 10-вер-2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті систематизовані і доповнені загальнотеоретичні уявлення дидактики про необхідність використання критеріальних компетентнісно-орієнтованих задач в якості засобів діагностики процесу і результату формування у студентів професійних компетенцій при освоєнні навчальних дисциплін. Розроблено механізм проектування системи критеріальних компетентнісно-зорієнтованих задач із навчальної дисципліни, який включає аналітико-конструктивний, перевірочно-реалізуючий і корекційно-оптимізуючий етапи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4708 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 370,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.