Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3155
Название: ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “ПЕДАГОГІЧНА ІМІДЖОЛОГІЯ” У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОСВІТЯН
Другие названия: Ground of Methods of Forming Knowledges and Abilities from Discipline “Pedagogical Imagology” in the Process of Teachers Professional Preparation
Авторы: Агалець, І. О.
Agalec, I.
Ключевые слова: teaching methods
vocational training
cooperation methods
image
individualize training
differentiate training
dialogue procedures
методи навчання
професійна підготовка
прийоми співробітництва
імідж
індивідуалізація навчання
диференціація навчання
діалогові процедури
Дата публикации: 2013
Издательство: Українська інженерно-педагогічна академія
Библиографическое описание: Агалець І. О. Обґрунтування методів формування знань і вмінь з дисципліни "Педагогічна іміджологія" у процесі професійної підготовки освітян / І. О. Агалець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 162-166.
Краткий осмотр (реферат): The article offers justification for the methods of cooperation with the audience, which appeals to the personal development of each student, orient to individualize and differentiate training. It is an application receptions dialogue procedures of the educational process that promotes creative self-actualization of students during training. Предложено обоснование методов сотрудничества с аудиторией, которые аппелируют к личностному развитию каждого студента, ориентируют на индивидуализацию и дифференциацию обучения. Речь идет о применении приемов диалоговых процедур, что способствует творческой самоактуализации студентов в процессе профессиональной подготовки.
Запропоновано обґрунтування методів співробітництва, які апелюють до особистісного розвитку кожного студента, орієнтують на індивідуалізацію і диференціацію навчання. Мова йде про застосування прийомів діалогових процедур, що сприяють творчій самоактуалізації студентів у процесі професійної підготовки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3155
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28.pdf284,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.