Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3155
Title: | ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “ПЕДАГОГІЧНА ІМІДЖОЛОГІЯ” У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОСВІТЯН |
Other Titles: | Ground of Methods of Forming Knowledges and Abilities from Discipline “Pedagogical Imagology” in the Process of Teachers Professional Preparation |
Authors: | Агалець, І. О. Agalec, I. |
Keywords: | teaching methods vocational training cooperation methods image individualize training differentiate training dialogue procedures методи навчання професійна підготовка прийоми співробітництва імідж індивідуалізація навчання диференціація навчання діалогові процедури |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Агалець І. О. Обґрунтування методів формування знань і вмінь з дисципліни "Педагогічна іміджологія" у процесі професійної підготовки освітян / І. О. Агалець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 162-166. |
Abstract: | The article offers justification for the methods of cooperation with the audience, which
appeals to the personal development of each student, orient to individualize and differentiate
training. It is an application receptions dialogue procedures of the educational process that promotes creative self-actualization of students during training. Предложено обоснование методов сотрудничества с аудиторией, которые аппелируют
к личностному развитию каждого студента, ориентируют на индивидуализацию и
дифференциацию обучения. Речь идет о применении приемов диалоговых процедур, что способствует творческой самоактуализации студентов в процессе профессиональной
подготовки. Запропоновано обґрунтування методів співробітництва, які апелюють до особистісного розвитку кожного студента, орієнтують на індивідуалізацію і диференціацію навчання. Мова йде про застосування прийомів діалогових процедур, що сприяють творчій самоактуалізації студентів у процесі професійної підготовки. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3155 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.