Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3155
Title: ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “ПЕДАГОГІЧНА ІМІДЖОЛОГІЯ” У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОСВІТЯН
Other Titles: Ground of Methods of Forming Knowledges and Abilities from Discipline “Pedagogical Imagology” in the Process of Teachers Professional Preparation
Authors: Агалець, І. О.
Agalec, I.
Keywords: teaching methods
vocational training
cooperation methods
image
individualize training
differentiate training
dialogue procedures
методи навчання
професійна підготовка
прийоми співробітництва
імідж
індивідуалізація навчання
диференціація навчання
діалогові процедури
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Агалець І. О. Обґрунтування методів формування знань і вмінь з дисципліни "Педагогічна іміджологія" у процесі професійної підготовки освітян / І. О. Агалець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 162-166.
Abstract: The article offers justification for the methods of cooperation with the audience, which appeals to the personal development of each student, orient to individualize and differentiate training. It is an application receptions dialogue procedures of the educational process that promotes creative self-actualization of students during training. Предложено обоснование методов сотрудничества с аудиторией, которые аппелируют к личностному развитию каждого студента, ориентируют на индивидуализацию и дифференциацию обучения. Речь идет о применении приемов диалоговых процедур, что способствует творческой самоактуализации студентов в процессе профессиональной подготовки.
Запропоновано обґрунтування методів співробітництва, які апелюють до особистісного розвитку кожного студента, орієнтують на індивідуалізацію і диференціацію навчання. Мова йде про застосування прийомів діалогових процедур, що сприяють творчій самоактуалізації студентів у процесі професійної підготовки.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3155
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf284,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.