Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3155
Назва: | ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “ПЕДАГОГІЧНА ІМІДЖОЛОГІЯ” У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОСВІТЯН |
Інші назви: | Ground of Methods of Forming Knowledges and Abilities from Discipline “Pedagogical Imagology” in the Process of Teachers Professional Preparation |
Автори: | Агалець, І. О. Agalec, I. |
Ключові слова: | teaching methods vocational training cooperation methods image individualize training differentiate training dialogue procedures методи навчання професійна підготовка прийоми співробітництва імідж індивідуалізація навчання диференціація навчання діалогові процедури |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Бібліографічний опис: | Агалець І. О. Обґрунтування методів формування знань і вмінь з дисципліни "Педагогічна іміджологія" у процесі професійної підготовки освітян / І. О. Агалець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 162-166. |
Короткий огляд (реферат): | The article offers justification for the methods of cooperation with the audience, which
appeals to the personal development of each student, orient to individualize and differentiate
training. It is an application receptions dialogue procedures of the educational process that promotes creative self-actualization of students during training. Предложено обоснование методов сотрудничества с аудиторией, которые аппелируют
к личностному развитию каждого студента, ориентируют на индивидуализацию и
дифференциацию обучения. Речь идет о применении приемов диалоговых процедур, что способствует творческой самоактуализации студентов в процессе профессиональной
подготовки. Запропоновано обґрунтування методів співробітництва, які апелюють до особистісного розвитку кожного студента, орієнтують на індивідуалізацію і диференціацію навчання. Мова йде про застосування прийомів діалогових процедур, що сприяють творчій самоактуалізації студентів у процесі професійної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3155 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28.pdf | 284,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.