Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3114
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ЦІЛЕЙ ТА ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інші назви: Peculiarities of the Designing of Purposes and Content of Pedagogical System of Future Economists’ Preparation to Innovative Professional Activity
Автори: Кошелева, Н. Г.
Kosheleva, N.
Ключові слова: future economists
economic innovations
future economists
readiness for innovative professional activity
innovative pedagogical system
system of future economists’ preparation for innovative professional activity.
будущие экономисты
экономические инновации
подготовка экономистов
педагогическая система
майбутні економісти
економічні інновації
готовність майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності
інноваційна педагогічна система
система підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Кошелева Н. Г. Особливості проектування цілей та змісту педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності / Н. Г. Кошелева // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 51-58.
Короткий огляд (реферат): In the article the actual problem of qualitative improvement of the higher economic education is considered. Necessity of readiness and abilities formation to develop and introduce innovations in the sphere of professional activity is proved. The important role of pedagogical system of future economists’ preparation to innovative professional activity which is offered to be used in educational process of economic higher educational establishments for formation of the specified readiness is defined. The possible structure of system is considered, its target and substantial components being backbone and defining character and features of other system components design are characterized.
У статті розглянуто актуальну проблему підвищення якості вищої економічної освіти. Обґрунтовано необхідність формування в майбутніх економістів готовності і вмінь розробляти й запроваджувати інновації у сфері фахової діяльності. Визначено важливу роль педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності, яку пропонується використовувати в навчальному процесі економічних ВНЗ для формування зазначеної готовності. Розглянуто можливу структуру системи, охарактеризовано її цільову та змістову складові, що є системотвірними й визначають характер та особливості проектування інших компонентів системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3114
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf360,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.