Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3114
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ЦІЛЕЙ ТА ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Other Titles: | Peculiarities of the Designing of Purposes and Content of Pedagogical System of Future Economists’ Preparation to Innovative Professional Activity |
Authors: | Кошелева, Н. Г. Kosheleva, N. |
Keywords: | future economists economic innovations future economists readiness for innovative professional activity innovative pedagogical system system of future economists’ preparation for innovative professional activity. будущие экономисты экономические инновации подготовка экономистов педагогическая система майбутні економісти економічні інновації готовність майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності інноваційна педагогічна система система підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Кошелева Н. Г. Особливості проектування цілей та змісту педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності / Н. Г. Кошелева // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 51-58. |
Abstract: | In the article the actual problem of qualitative improvement of the higher economic
education is considered. Necessity of readiness and abilities formation to develop and introduce
innovations in the sphere of professional activity is proved. The important role of pedagogical
system of future economists’ preparation to innovative professional activity which is offered to be
used in educational process of economic higher educational establishments for formation of the
specified readiness is defined. The possible structure of system is considered, its target and substantial components being backbone and defining character and features of other system components design are characterized. У статті розглянуто актуальну проблему підвищення якості вищої економічної освіти. Обґрунтовано необхідність формування в майбутніх економістів готовності і вмінь розробляти й запроваджувати інновації у сфері фахової діяльності. Визначено важливу роль педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності, яку пропонується використовувати в навчальному процесі економічних ВНЗ для формування зазначеної готовності. Розглянуто можливу структуру системи, охарактеризовано її цільову та змістову складові, що є системотвірними й визначають характер та особливості проектування інших компонентів системи. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3114 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.