Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3114
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКошелева, Н. Г.-
dc.contributor.authorKosheleva, N.-
dc.date.accessioned2014-02-17T10:27:37Z-
dc.date.available2014-02-17T10:27:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКошелева Н. Г. Особливості проектування цілей та змісту педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності / Н. Г. Кошелева // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 51-58.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3114-
dc.description.abstractIn the article the actual problem of qualitative improvement of the higher economic education is considered. Necessity of readiness and abilities formation to develop and introduce innovations in the sphere of professional activity is proved. The important role of pedagogical system of future economists’ preparation to innovative professional activity which is offered to be used in educational process of economic higher educational establishments for formation of the specified readiness is defined. The possible structure of system is considered, its target and substantial components being backbone and defining character and features of other system components design are characterized.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальну проблему підвищення якості вищої економічної освіти. Обґрунтовано необхідність формування в майбутніх економістів готовності і вмінь розробляти й запроваджувати інновації у сфері фахової діяльності. Визначено важливу роль педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності, яку пропонується використовувати в навчальному процесі економічних ВНЗ для формування зазначеної готовності. Розглянуто можливу структуру системи, охарактеризовано її цільову та змістову складові, що є системотвірними й визначають характер та особливості проектування інших компонентів системи.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectfuture economistsuk_UK
dc.subjecteconomic innovationsuk_UK
dc.subjectfuture economistsuk_UK
dc.subjectreadiness for innovative professional activityuk_UK
dc.subjectinnovative pedagogical systemuk_UK
dc.subjectsystem of future economists’ preparation for innovative professional activity.uk_UK
dc.subjectбудущие экономистыuk_UK
dc.subjectэкономические инновацииuk_UK
dc.subjectподготовка экономистовuk_UK
dc.subjectпедагогическая системаuk_UK
dc.subjectмайбутні економісти-
dc.subjectекономічні інновації-
dc.subjectготовність майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності-
dc.subjectінноваційна педагогічна система-
dc.subjectсистема підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ЦІЛЕЙ ТА ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of the Designing of Purposes and Content of Pedagogical System of Future Economists’ Preparation to Innovative Professional Activityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf360,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.