Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2695
Название: СПІВВІДНОШЕННЯ ТРАДИЦІЙНОЇ ТА СТУДАКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Авторы: Олексенко, В. М.
Oleksenko, V.
Ключевые слова: інженерна спеціальність
студактивна педагогічна технологія
інженерна спеціальність
ознака
релевантність
співвідношення
студактивна педагогічна технологія
традиційна технологія
фахівець
Дата публикации: 31-окт-2013
Библиографическое описание: Олексенко, В. М. Співвідношення традиційної та студактивної педагогічної технології в підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Текст] / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 26-27. - С. 137-144.
Краткий осмотр (реферат): Relevancy of the studactive pedagogical technology in training future specialists of engineering specialities is proved in the article by means of grounding its correlation with the traditional pedagogical technology. The technologies were correlated by such indications as spatial and temporal non-identity, urgency, efficiency, stability, variability, optimum value.
У статті доведено релевантність студактивної педагогічної технології у підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей шляхом обґрунтованого співвідношення її з традиційною педагогічною технологією. Технології співвідносились за такими ознаками, як просторово-часова неідентичність, актуальність, ефективність, стабільність, змінюваність, оптимальність.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2695
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10ovmses.pdf220,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.