Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2695
Title: СПІВВІДНОШЕННЯ ТРАДИЦІЙНОЇ ТА СТУДАКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Authors: Олексенко, В. М.
Oleksenko, V.
Keywords: інженерна спеціальність
студактивна педагогічна технологія
інженерна спеціальність
ознака
релевантність
співвідношення
студактивна педагогічна технологія
традиційна технологія
фахівець
Issue Date: 31-Oct-2013
Citation: Олексенко, В. М. Співвідношення традиційної та студактивної педагогічної технології в підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Текст] / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 26-27. - С. 137-144.
Abstract: Relevancy of the studactive pedagogical technology in training future specialists of engineering specialities is proved in the article by means of grounding its correlation with the traditional pedagogical technology. The technologies were correlated by such indications as spatial and temporal non-identity, urgency, efficiency, stability, variability, optimum value.
У статті доведено релевантність студактивної педагогічної технології у підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей шляхом обґрунтованого співвідношення її з традиційною педагогічною технологією. Технології співвідносились за такими ознаками, як просторово-часова неідентичність, актуальність, ефективність, стабільність, змінюваність, оптимальність.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2695
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10ovmses.pdf220,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.