Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2695
Title: | СПІВВІДНОШЕННЯ ТРАДИЦІЙНОЇ ТА СТУДАКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Authors: | Олексенко, В. М. Oleksenko, V. |
Keywords: | інженерна спеціальність студактивна педагогічна технологія інженерна спеціальність ознака релевантність співвідношення студактивна педагогічна технологія традиційна технологія фахівець |
Issue Date: | 31-Oct-2013 |
Citation: | Олексенко, В. М. Співвідношення традиційної та студактивної педагогічної технології в підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Текст] / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 26-27. - С. 137-144. |
Abstract: | Relevancy of the studactive pedagogical technology in training future specialists of engineering
specialities is proved in the article by means of grounding its correlation with the traditional pedagogical
technology. The technologies were correlated by such indications as spatial and temporal non-identity,
urgency, efficiency, stability, variability, optimum value. У статті доведено релевантність студактивної педагогічної технології у підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей шляхом обґрунтованого співвідношення її з традиційною педагогічною технологією. Технології співвідносились за такими ознаками, як просторово-часова неідентичність, актуальність, ефективність, стабільність, змінюваність, оптимальність. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2695 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10ovmses.pdf | 220,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.