Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2695
Назва: СПІВВІДНОШЕННЯ ТРАДИЦІЙНОЇ ТА СТУДАКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Автори: Олексенко, В. М.
Oleksenko, V.
Ключові слова: інженерна спеціальність
студактивна педагогічна технологія
інженерна спеціальність
ознака
релевантність
співвідношення
студактивна педагогічна технологія
традиційна технологія
фахівець
Дата публікації: 31-жов-2013
Бібліографічний опис: Олексенко, В. М. Співвідношення традиційної та студактивної педагогічної технології в підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Текст] / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 26-27. - С. 137-144.
Короткий огляд (реферат): Relevancy of the studactive pedagogical technology in training future specialists of engineering specialities is proved in the article by means of grounding its correlation with the traditional pedagogical technology. The technologies were correlated by such indications as spatial and temporal non-identity, urgency, efficiency, stability, variability, optimum value.
У статті доведено релевантність студактивної педагогічної технології у підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей шляхом обґрунтованого співвідношення її з традиційною педагогічною технологією. Технології співвідносились за такими ознаками, як просторово-часова неідентичність, актуальність, ефективність, стабільність, змінюваність, оптимальність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2695
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10ovmses.pdf220,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.