Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9013
Назва: Дослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи
Інші назви: Investigation of wear of the internal combustion engine at the transient operation modes
Автори: Подоляк, О. С.
Смик, О. М.
Староста, Ж. С.
Podoliak, O.
Smyk, O.
Starosta, J.
Ключові слова: двигун
знос
режим роботи
стенд
кривошипно-шатунний механізм
механічна система
математична модель
планування експерименту
engine wear
mechanical system
dynamic factor
experimental design
mode of operation
mathematical model
a stand
a crank mechanism
Дата публікації: 2019
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Подоляк О. С. Дослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи / О. С. Подоляк, О. М. Смик, Ж. С. Староста // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 23. - С. 130-138.
Серія/номер: № 23;
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння за несталих режимів роботи з застосуванням методу повної квадратики, реалізацію якого здійснено на програмованому стенді.Проведено дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння за несталих режимів роботи з застосуванням методу планування експерименту, реалізація якого здійснювалась на програмованому стенді. Встановлення закономірностей зношуваності деталей двигунів здійснювалось за допомогою баготомірної функії, що включала такі параметри, як ефективне навантаження, інтенсивність його зміни, кутова швидкість колінчастого валу та його прискорення, коефіцієнт динамічності. Для розв'язання багатомірної функції застосовувались числові і фізичні методи моделювання. Обробка результатів зносних випробувань показали, що інтенсивність зносу деталей двигунів за несталих навантажувальних режимів призводить до збільшення зносу в 2,8 раза. Також встановлено, що найбільший вплив на зношуваність оказує значення коефіцієнта динаміки. The research of the wearability of engine components unstable working conditions is conducted. The method of experimental design was used. It’s realization with programmed stand was done. Estimation of the wearability behavior of engines components with multidimensional function was done. The multidimensional function included such parameters as effective weight, activity of its variation, angular velocity of crankshaft, acceleration of crankshaft and dynamic factor. For solution of multidimensional function numerical and physical simulation methods was applied. Analysis of wear trials showed that activity of wear of engines components during unstable load conditions reduce to wear increasing 2,8 times more. Also is established that the most impact at wearability puts a dynamic factor value.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9013
ISSN: 2079-1747
Розташовується у зібраннях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-jmash,+18.pdfDOI 10.32820/2079-1747-2019-23-130-138362,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.