Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9013
Название: | Дослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи |
Другие названия: | Investigation of wear of the internal combustion engine at the transient operation modes |
Авторы: | Подоляк, О. С. Смик, О. М. Староста, Ж. С. Podoliak, O. Smyk, O. Starosta, J. |
Ключевые слова: | двигун знос режим роботи стенд кривошипно-шатунний механізм механічна система математична модель планування експерименту engine wear mechanical system dynamic factor experimental design mode of operation mathematical model a stand a crank mechanism |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Подоляк О. С. Дослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи / О. С. Подоляк, О. М. Смик, Ж. С. Староста // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 23. - С. 130-138. |
Серия/номер: | № 23; |
Краткий осмотр (реферат): | Проведено дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння за несталих режимів роботи з застосуванням методу повної квадратики, реалізацію якого здійснено на програмованому стенді.Проведено дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння за несталих режимів роботи з застосуванням методу планування експерименту, реалізація якого здійснювалась на програмованому стенді. Встановлення закономірностей зношуваності деталей двигунів здійснювалось за допомогою баготомірної функії, що включала такі параметри, як ефективне навантаження, інтенсивність його зміни, кутова швидкість колінчастого валу та його прискорення, коефіцієнт динамічності. Для розв'язання багатомірної функції застосовувались числові і фізичні методи моделювання. Обробка результатів зносних випробувань показали, що інтенсивність зносу деталей двигунів за несталих навантажувальних режимів призводить до збільшення зносу в 2,8 раза. Також встановлено, що найбільший вплив на зношуваність оказує значення коефіцієнта динаміки. The research of the wearability of engine components unstable working conditions is conducted. The method of experimental design was used. It’s realization with programmed stand was done. Estimation of the wearability behavior of engines components with multidimensional function was done. The multidimensional function included such parameters as effective weight, activity of its variation, angular velocity of crankshaft, acceleration of crankshaft and dynamic factor. For solution of multidimensional function numerical and physical simulation methods was applied. Analysis of wear trials showed that activity of wear of engines components during unstable load conditions reduce to wear increasing 2,8 times more. Also is established that the most impact at wearability puts a dynamic factor value. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9013 |
ISSN: | 2079-1747 |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-jmash,+18.pdf | DOI 10.32820/2079-1747-2019-23-130-138 | 362,69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.