Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9013
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПодоляк, О. С.-
dc.contributor.authorСмик, О. М.-
dc.contributor.authorСтароста, Ж. С.-
dc.contributor.authorPodoliak, O.-
dc.contributor.authorSmyk, O.-
dc.contributor.authorStarosta, J.-
dc.date.accessioned2024-10-28T07:59:30Z-
dc.date.available2024-10-28T07:59:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПодоляк О. С. Дослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи / О. С. Подоляк, О. М. Смик, Ж. С. Староста // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 23. - С. 130-138.uk_UA
dc.identifier.issn2079-1747-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/9013-
dc.description.abstractПроведено дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння за несталих режимів роботи з застосуванням методу повної квадратики, реалізацію якого здійснено на програмованому стенді.Проведено дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння за несталих режимів роботи з застосуванням методу планування експерименту, реалізація якого здійснювалась на програмованому стенді. Встановлення закономірностей зношуваності деталей двигунів здійснювалось за допомогою баготомірної функії, що включала такі параметри, як ефективне навантаження, інтенсивність його зміни, кутова швидкість колінчастого валу та його прискорення, коефіцієнт динамічності. Для розв'язання багатомірної функції застосовувались числові і фізичні методи моделювання. Обробка результатів зносних випробувань показали, що інтенсивність зносу деталей двигунів за несталих навантажувальних режимів призводить до збільшення зносу в 2,8 раза. Також встановлено, що найбільший вплив на зношуваність оказує значення коефіцієнта динаміки. The research of the wearability of engine components unstable working conditions is conducted. The method of experimental design was used. It’s realization with programmed stand was done. Estimation of the wearability behavior of engines components with multidimensional function was done. The multidimensional function included such parameters as effective weight, activity of its variation, angular velocity of crankshaft, acceleration of crankshaft and dynamic factor. For solution of multidimensional function numerical and physical simulation methods was applied. Analysis of wear trials showed that activity of wear of engines components during unstable load conditions reduce to wear increasing 2,8 times more. Also is established that the most impact at wearability puts a dynamic factor value.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 23;-
dc.subjectдвигунuk_UA
dc.subjectзносuk_UA
dc.subjectрежим роботиuk_UA
dc.subjectстендuk_UA
dc.subjectкривошипно-шатунний механізмuk_UA
dc.subjectмеханічна системаuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectпланування експериментуuk_UA
dc.subjectengine wearuk_UA
dc.subjectmechanical systemuk_UA
dc.subjectdynamic factoruk_UA
dc.subjectexperimental designuk_UA
dc.subjectmode of operationuk_UA
dc.subjectmathematical modeluk_UA
dc.subjecta standuk_UA
dc.subjecta crank mechanismuk_UA
dc.titleДослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при несталих режимах роботиuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of wear of the internal combustion engine at the transient operation modesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-jmash,+18.pdfDOI 10.32820/2079-1747-2019-23-130-138362,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.