Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8955
Назва: EVALUATION OF THE NECESSARY LEVEL OF INTERCULTURAL COMPETENCESBASED ON THE ANALYSIS OF THE DIFFERENCE OF CULTURES
Інші назви: Оцінка необхідного рівня міжкультурної компетентності на основі аналізувідмінності культур
Автори: Ryabchykova, K.
Рябчикова, К.
Ключові слова: intercultural competence
credit time
international curriculum
ethnocultural civilization
intercultural differences
міжкультурна компетентність
кредитний час
інтернаціональний навчальний план
етнокультурна цивілізація
міжкультурні відмінності
Дата публікації: 2018
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Ryabchykova K. Evaluation of the necessary level of intercultural competences based on the analysis of the difference of cultures / K. Ryabchykova // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 60. - С. 11-22.
Серія/номер: № 60;
Короткий огляд (реферат): An analysis of the constituents of cultures was carried out to determine the relative importance ofintercultural competence in the formation of the international curriculum. The constituent parts of theethnocultural civilization, the religious group, the level of education, democracy, foreign languageproficiency were taken into consideration. A multifunctional semantic analysis was conducted, whichallowed to group cultures according to the level of intercultural differences. The paper introduces coefficientsof paired intercultural differences as well as the total intercultural coefficient that characterizes the degree ofintercultural difference between the two countries or cultures. A study of intercultural differences was madefor countries with different religious, civilizational preferences, democratic and educational levels. Arelatively small average level of intercultural difference for a number of countries (19.4%) allows realizingthe processes of creating intercultural competence on a global scale without significantly changing thecurriculum. While developing international curricula, it should be borne in mind that approximately 20% ofcredit time must be devoted to the formation of intercultural competences. Проведено аналіз складових культури з метою визначення питомої ваги міжкультурноїкомпетентності при формуванні інтернаціонального навчального плану. Враховано складовіприналежності до етнокультурної цивілізації, релігійної групи, рівня освіти, демократії, володінняіноземною мовою. Проведено багатофункціональний семантичний аналіз, який дозволив згрупуватикультури за рівнем міжкультурних відмінностей. Введено коефіцієнти парних міжкультурнихвідмінностей, а також сумарний міжкультурний коефіцієнт, який характеризує ступінь міжкультурноївідмінності між двома країнами або культурами. Проведено дослідження міжкультурнихвідмінностей для країн із різними релігійними, цивілізаційними перевагами, демократичними іосвітніми рівнями. Порівняно невеликий середній рівень міжкультурної відмінності для ряду країн(19,4%) дозволяє реально впроваджувати процеси формування міжкультурної компетентності вглобальному масштабі без внесення суттєвих змін до робочих планів. При розробціінтернаціональних навчальних планів необхідно враховувати, що приблизно 20% кредитного часу маєбути присвячено формуванню міжкультурних компетентностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8955
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-ojs3,+4.pdfРябчикова К.673,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.