Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ NO-CODE У ВИКЛАДАННІ ПРОГРАМУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Автори: | ТРОХИМЧУК, Сергій ФЕДЯЙ, Ксенія |
Ключові слова: | платформи No-code вища освіта навчання програмування |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є вивчення можливостей використання платформ No-code у сфері вищої освіти для навчання програмування. Зі зростанням попиту на компетентних програмістів виникає виклик в освітній сфері ефективно навчати програмування, особливо початківців у цій галузі. Платформи No-code пропонують перспективне рішення, надаючи користувачам зручне середовище для створення програмних додатків без потреби в традиційних мовах програмування. Результати дослідження показують, що платформи No-code можуть значно полегшити процес навчання програмування, знижуючи бар'єр для вступу студентів і допомагаючи їм засвоювати основні концепції програмування без складностей традиційних мов програмування. Студенти, які використовували ці платформи, виявляли більшу впевненість у своїх навичках і досягали кращих навчальних результатів порівняно з тими студентами, які використовували традиційні методи навчання. |
Опис: | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-315-317.pdf | 425,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.