Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951
Title: | ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ NO-CODE У ВИКЛАДАННІ ПРОГРАМУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Authors: | ТРОХИМЧУК, Сергій ФЕДЯЙ, Ксенія |
Keywords: | платформи No-code вища освіта навчання програмування |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Трохимчук С. Використання платформ No-code у викладанні програмування в закладах вищої освіти / С. Трохимчук, К. Федяй // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. – Вип. 5. – С. 314-315. |
Abstract: | Метою дослідження є вивчення можливостей використання платформ No-code у сфері вищої освіти для навчання програмування. Зі зростанням попиту на компетентних програмістів виникає виклик в освітній сфері ефективно навчати програмування, особливо початківців у цій галузі. Платформи No-code пропонують перспективне рішення, надаючи користувачам зручне середовище для створення програмних додатків без потреби в традиційних мовах програмування. Результати дослідження показують, що платформи No-code можуть значно полегшити процес навчання програмування, знижуючи бар'єр для вступу студентів і допомагаючи їм засвоювати основні концепції програмування без складностей традиційних мов програмування. Студенти, які використовували ці платформи, виявляли більшу впевненість у своїх навичках і досягали кращих навчальних результатів порівняно з тими студентами, які використовували традиційні методи навчання. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-315-317.pdf | 425,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.