Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ NO-CODE У ВИКЛАДАННІ ПРОГРАМУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: ТРОХИМЧУК, Сергій
ФЕДЯЙ, Ксенія
Ключові слова: платформи No-code
вища освіта
навчання програмування
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Трохимчук С. Використання платформ No-code у викладанні програмування в закладах вищої освіти / С. Трохимчук, К. Федяй // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. – Вип. 5. – С. 314-315.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення можливостей використання платформ No-code у сфері вищої освіти для навчання програмування. Зі зростанням попиту на компетентних програмістів виникає виклик в освітній сфері ефективно навчати програмування, особливо початківців у цій галузі. Платформи No-code пропонують перспективне рішення, надаючи користувачам зручне середовище для створення програмних додатків без потреби в традиційних мовах програмування. Результати дослідження показують, що платформи No-code можуть значно полегшити процес навчання програмування, знижуючи бар'єр для вступу студентів і допомагаючи їм засвоювати основні концепції програмування без складностей традиційних мов програмування. Студенти, які використовували ці платформи, виявляли більшу впевненість у своїх навичках і досягали кращих навчальних результатів порівняно з тими студентами, які використовували традиційні методи навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-315-317.pdf425,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.