Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8651
Назва: СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Автори: Порсюрова, І.П.
Толокнєєва, І.П.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Порсюрова І. П. Стратегії управління брендом в умовах цифровізації / І. .П. Порсюрова, .А. О. Толокнєєва // Освіта та наука для відновлення країни : зб. матеріалів LVII Всеукр. наук.-практ. конф. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів (13-17 трав. 2024 р.) / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – Т. 3. – С. 119-121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8651
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
volume 3 conference-119-121.pdf349,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.