Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8651
Title: СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Authors: Порсюрова, І.П.
Толокнєєва, І.П.
Issue Date: 2024
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Порсюрова І. П. Стратегії управління брендом в умовах цифровізації / І. .П. Порсюрова, .А. О. Толокнєєва // Освіта та наука для відновлення країни : зб. матеріалів LVII Всеукр. наук.-практ. конф. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів (13-17 трав. 2024 р.) / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – Т. 3. – С. 119-121.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8651
Appears in Collections:Тези співробітників та викладачів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
volume 3 conference-119-121.pdf349,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.