Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8651
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПорсюрова, І.П.-
dc.contributor.authorТолокнєєва, І.П.-
dc.date.accessioned2024-10-01T06:23:35Z-
dc.date.available2024-10-01T06:23:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПорсюрова І. П. Стратегії управління брендом в умовах цифровізації / І. .П. Порсюрова, .А. О. Толокнєєва // Освіта та наука для відновлення країни : зб. матеріалів LVII Всеукр. наук.-практ. конф. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів (13-17 трав. 2024 р.) / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – Т. 3. – С. 119-121.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8651-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези співробітників та викладачів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
volume 3 conference-119-121.pdf349,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.