Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8301
Назва: Педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності вчителя нової української школи
Інші назви: Pedagogical conditions of managing the development of professionalcompetence of teachers of the New Ukrainian School
Автори: Бикова, М. М.
Проценко, І. І.
Bikova, M. M.
Protsenko, I. I.
Ключові слова: педагогічні умови
професійна компетентність
Нова українська школа
учитель Нової української школи
теоретичні методи дослідження
інтерактивні форми навчання
інформаційні технології
pedagogical conditions
professional competence
New Ukrainian School,
teacher of the New Ukrainian School
theoretical research methods
interactive forms of teaching
information technologies
Дата публікації: 2021
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Бикова М. М. Педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності вчителя нової української школи / М. М. Бикова, І. І. Проценко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 71. - С. 13-21.
Серія/номер: № 71;
Короткий огляд (реферат): Зміни, що відбулися в освіті, вимагають від сучасних учителів активного розвитку професійних компетентностей. Концепція Нової української школи наголошує на тому, що випускники закладів освіти повинні бути особистостями, патріотами та інноваторами. У статті розглядаються педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності учителів нової школи, що засновані на аналізі науково-теоретичної та методичної літератури. Дослідження спирається на бачення проблеми управління розвитком професійних компетентностей учителів різними сучасними науковцями, а також містять серію теоретичних методів: методи аналізу та узагальнення наукових даних, представлених у філософських, психолого-педагогічних, навчально-методичних та інструктивно-методичних джерелах. При визначенні педагогічних умов управління розвитком професійної компетентності вчителя роботими виходили з того, щобудь-якіу явлення щодо професійної компетентності вчителя є похідними і залежать від того рівня знань, які склалися в суспільній думці, педагогічній теоріїі практиці про механізми і умови формування ірозвитку людини; пануючої в означеному суспільствіі де ології просутність іпризначення людини. У процесі дослідження було виявлено п’ять основних педагогічних умов для ефективного управління розвитком професійних компетентностей учителів Нової української школи: створити директору і його заступнику умови для розвитку професійної компетентності вчителів; управління розвитком професійної компетентності вчителя Нової української школи; пізнання вчителем себе, своїх намірів крізь призму розвитку своїх професійних компетентностей; свідоме планування кожним учителем тих чи інших змін у собі, викликаних потребами професійного міжособистісного спілкування і співпрац і з іншими; упровадження інтерактивних форм навчання, що забезпечують набуття вчителем досвіду пізнання і критичного осмислення практики і навчання, виховання учнів за відповідними культурними зразками і нормами професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8301
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-ojs3,+4.pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/406/342474,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.