Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8301
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБикова, М. М.-
dc.contributor.authorПроценко, І. І.-
dc.contributor.authorBikova, M. M.-
dc.contributor.authorProtsenko, I. I.-
dc.date.accessioned2024-07-30T09:27:55Z-
dc.date.available2024-07-30T09:27:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБикова М. М. Педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності вчителя нової української школи / М. М. Бикова, І. І. Проценко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 71. - С. 13-21.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8301-
dc.description.abstractЗміни, що відбулися в освіті, вимагають від сучасних учителів активного розвитку професійних компетентностей. Концепція Нової української школи наголошує на тому, що випускники закладів освіти повинні бути особистостями, патріотами та інноваторами. У статті розглядаються педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності учителів нової школи, що засновані на аналізі науково-теоретичної та методичної літератури. Дослідження спирається на бачення проблеми управління розвитком професійних компетентностей учителів різними сучасними науковцями, а також містять серію теоретичних методів: методи аналізу та узагальнення наукових даних, представлених у філософських, психолого-педагогічних, навчально-методичних та інструктивно-методичних джерелах. При визначенні педагогічних умов управління розвитком професійної компетентності вчителя роботими виходили з того, щобудь-якіу явлення щодо професійної компетентності вчителя є похідними і залежать від того рівня знань, які склалися в суспільній думці, педагогічній теоріїі практиці про механізми і умови формування ірозвитку людини; пануючої в означеному суспільствіі де ології просутність іпризначення людини. У процесі дослідження було виявлено п’ять основних педагогічних умов для ефективного управління розвитком професійних компетентностей учителів Нової української школи: створити директору і його заступнику умови для розвитку професійної компетентності вчителів; управління розвитком професійної компетентності вчителя Нової української школи; пізнання вчителем себе, своїх намірів крізь призму розвитку своїх професійних компетентностей; свідоме планування кожним учителем тих чи інших змін у собі, викликаних потребами професійного міжособистісного спілкування і співпрац і з іншими; упровадження інтерактивних форм навчання, що забезпечують набуття вчителем досвіду пізнання і критичного осмислення практики і навчання, виховання учнів за відповідними культурними зразками і нормами професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 71;-
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectучитель Нової української школиuk_UA
dc.subjectтеоретичні методи дослідженняuk_UA
dc.subjectінтерактивні форми навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectNew Ukrainian School,uk_UA
dc.subjectteacher of the New Ukrainian Schooluk_UA
dc.subjecttheoretical research methodsuk_UA
dc.subjectinteractive forms of teachinguk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.titleПедагогічні умови управління розвитком професійної компетентності вчителя нової української школиuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions of managing the development of professionalcompetence of teachers of the New Ukrainian Schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+4.pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/406/342474,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.