Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8301
Title: Педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності вчителя нової української школи
Other Titles: Pedagogical conditions of managing the development of professionalcompetence of teachers of the New Ukrainian School
Authors: Бикова, М. М.
Проценко, І. І.
Bikova, M. M.
Protsenko, I. I.
Keywords: педагогічні умови
професійна компетентність
Нова українська школа
учитель Нової української школи
теоретичні методи дослідження
інтерактивні форми навчання
інформаційні технології
pedagogical conditions
professional competence
New Ukrainian School,
teacher of the New Ukrainian School
theoretical research methods
interactive forms of teaching
information technologies
Issue Date: 2021
Publisher: УІПА
Citation: Бикова М. М. Педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності вчителя нової української школи / М. М. Бикова, І. І. Проценко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 71. - С. 13-21.
Series/Report no.: № 71;
Abstract: Зміни, що відбулися в освіті, вимагають від сучасних учителів активного розвитку професійних компетентностей. Концепція Нової української школи наголошує на тому, що випускники закладів освіти повинні бути особистостями, патріотами та інноваторами. У статті розглядаються педагогічні умови управління розвитком професійної компетентності учителів нової школи, що засновані на аналізі науково-теоретичної та методичної літератури. Дослідження спирається на бачення проблеми управління розвитком професійних компетентностей учителів різними сучасними науковцями, а також містять серію теоретичних методів: методи аналізу та узагальнення наукових даних, представлених у філософських, психолого-педагогічних, навчально-методичних та інструктивно-методичних джерелах. При визначенні педагогічних умов управління розвитком професійної компетентності вчителя роботими виходили з того, щобудь-якіу явлення щодо професійної компетентності вчителя є похідними і залежать від того рівня знань, які склалися в суспільній думці, педагогічній теоріїі практиці про механізми і умови формування ірозвитку людини; пануючої в означеному суспільствіі де ології просутність іпризначення людини. У процесі дослідження було виявлено п’ять основних педагогічних умов для ефективного управління розвитком професійних компетентностей учителів Нової української школи: створити директору і його заступнику умови для розвитку професійної компетентності вчителів; управління розвитком професійної компетентності вчителя Нової української школи; пізнання вчителем себе, своїх намірів крізь призму розвитку своїх професійних компетентностей; свідоме планування кожним учителем тих чи інших змін у собі, викликаних потребами професійного міжособистісного спілкування і співпрац і з іншими; упровадження інтерактивних форм навчання, що забезпечують набуття вчителем досвіду пізнання і критичного осмислення практики і навчання, виховання учнів за відповідними культурними зразками і нормами професійної діяльності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8301
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
admin-ojs3,+4.pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/406/342474,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.