Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8300
Назва: | Історичне краєзнавство як засіб активізації творчого потенціалу студентів-істориків |
Інші назви: | Local history as a means of activating the creative potential of historystudents |
Автори: | Кашаба, О. Ю. Щербина, І. В. Kashaba, O. Yu. Shcherbyna, I. V. |
Ключові слова: | історичне краєзнавство гуманітарна освіта історична освіта творчий потенціал local history humanitarian education historical education curriculum creative potential |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Кашаба О. Ю. Історичне краєзнавство як засіб активізації творчого потенціалу студентів-істориків / О. Ю. Кашаба, І. В. Щербина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 71. - С. 5-12. |
Серія/номер: | № 71; |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядається вплив історичного краєзнавства на формування творчого потенціалу студентів-істориків. Система сучасної гуманітарної освіти має орієнтуватися на формування особистості, здатної транслювати культурні цінності, норми, ідеали, форми відтворення національно-кул ьтурного світу, сприяти формуванню міжетнічних толерантних відносин. Історичне краєзнавство як складова гуманітарноїі сторичної освіти сприяє активізації творчого потенціалу здобувачів освіти, розкриває їх різнобічні можливості, створює умови для задоволення особистих та суспільних інтересів, виховує громадянські компетентності. Автори статті зробили спробу узагальнити вже існуючий досвід вітчизняних краєзнавчих студій, проаналізувати основні напрями досліджень та методи їх пізнання, а також розкрити можливостіі історичного краєзнавства в процесі активізації творчого потенціалу здобувачів освіти, в першу чергу – студентів-істориків. Під час підготовки майбутнього фахівця-історика дисципліни краєзнавчого спрямування відіграють визначну роль. Їх упровадження є не лише одним з етапів теоретичної підготовки здобувачів освіти, а й резул ьтатом практичної орієнтації під час підготовки до практичних занять, самостійної творчої діяльності, індивідуальної, пошуково-дослідної роботи, а також у період проходження виробничої та педагогічної практики. Дисципліна «Історичне краєзнавство» в цьому процесі відіграє важливу роль. Вивчення історії рідного краю перетворюється з методичного прийому в загальнопедагогічний принцип і створює підґрунтя для формування глибоких фахових знань, історичного мислення, сприяє творчомуосмисленню досвіду, напрацьованого краєзнавцями різних регіонів України. Використання краєзнавчого матеріалу у викладанні історичних дисциплін і практичне застосування набутих знань про рідний край надають широкі можливості для підвищення інтересу студентів-істориків до культурно-історичної спадщини українського народу, активізації творчого потенціалу, формування світогляду інаціональної гідності молоді. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8300 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+3.pdf | http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/405/341 | 508,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.