Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8300
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКашаба, О. Ю.-
dc.contributor.authorЩербина, І. В.-
dc.contributor.authorKashaba, O. Yu.-
dc.contributor.authorShcherbyna, I. V.-
dc.date.accessioned2024-07-30T08:55:09Z-
dc.date.available2024-07-30T08:55:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКашаба О. Ю. Історичне краєзнавство як засіб активізації творчого потенціалу студентів-істориків / О. Ю. Кашаба, І. В. Щербина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 71. - С. 5-12.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8300-
dc.description.abstractУ роботі розглядається вплив історичного краєзнавства на формування творчого потенціалу студентів-істориків. Система сучасної гуманітарної освіти має орієнтуватися на формування особистості, здатної транслювати культурні цінності, норми, ідеали, форми відтворення національно-кул ьтурного світу, сприяти формуванню міжетнічних толерантних відносин. Історичне краєзнавство як складова гуманітарноїі сторичної освіти сприяє активізації творчого потенціалу здобувачів освіти, розкриває їх різнобічні можливості, створює умови для задоволення особистих та суспільних інтересів, виховує громадянські компетентності. Автори статті зробили спробу узагальнити вже існуючий досвід вітчизняних краєзнавчих студій, проаналізувати основні напрями досліджень та методи їх пізнання, а також розкрити можливостіі історичного краєзнавства в процесі активізації творчого потенціалу здобувачів освіти, в першу чергу – студентів-істориків. Під час підготовки майбутнього фахівця-історика дисципліни краєзнавчого спрямування відіграють визначну роль. Їх упровадження є не лише одним з етапів теоретичної підготовки здобувачів освіти, а й резул ьтатом практичної орієнтації під час підготовки до практичних занять, самостійної творчої діяльності, індивідуальної, пошуково-дослідної роботи, а також у період проходження виробничої та педагогічної практики. Дисципліна «Історичне краєзнавство» в цьому процесі відіграє важливу роль. Вивчення історії рідного краю перетворюється з методичного прийому в загальнопедагогічний принцип і створює підґрунтя для формування глибоких фахових знань, історичного мислення, сприяє творчомуосмисленню досвіду, напрацьованого краєзнавцями різних регіонів України. Використання краєзнавчого матеріалу у викладанні історичних дисциплін і практичне застосування набутих знань про рідний край надають широкі можливості для підвищення інтересу студентів-істориків до культурно-історичної спадщини українського народу, активізації творчого потенціалу, формування світогляду інаціональної гідності молоді.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 71;-
dc.subjectісторичне краєзнавствоuk_UA
dc.subjectгуманітарна освітаuk_UA
dc.subjectісторична освітаuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectlocal historyuk_UA
dc.subjecthumanitarian educationuk_UA
dc.subjecthistorical educationuk_UA
dc.subjectcurriculumuk_UA
dc.subjectcreative potentialuk_UA
dc.titleІсторичне краєзнавство як засіб активізації творчого потенціалу студентів-істориківuk_UA
dc.title.alternativeLocal history as a means of activating the creative potential of historystudentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+3.pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/405/341508,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.