Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8300
Title: Історичне краєзнавство як засіб активізації творчого потенціалу студентів-істориків
Other Titles: Local history as a means of activating the creative potential of historystudents
Authors: Кашаба, О. Ю.
Щербина, І. В.
Kashaba, O. Yu.
Shcherbyna, I. V.
Keywords: історичне краєзнавство
гуманітарна освіта
історична освіта
творчий потенціал
local history
humanitarian education
historical education
curriculum
creative potential
Issue Date: 2021
Publisher: УІПА
Citation: Кашаба О. Ю. Історичне краєзнавство як засіб активізації творчого потенціалу студентів-істориків / О. Ю. Кашаба, І. В. Щербина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 71. - С. 5-12.
Series/Report no.: № 71;
Abstract: У роботі розглядається вплив історичного краєзнавства на формування творчого потенціалу студентів-істориків. Система сучасної гуманітарної освіти має орієнтуватися на формування особистості, здатної транслювати культурні цінності, норми, ідеали, форми відтворення національно-кул ьтурного світу, сприяти формуванню міжетнічних толерантних відносин. Історичне краєзнавство як складова гуманітарноїі сторичної освіти сприяє активізації творчого потенціалу здобувачів освіти, розкриває їх різнобічні можливості, створює умови для задоволення особистих та суспільних інтересів, виховує громадянські компетентності. Автори статті зробили спробу узагальнити вже існуючий досвід вітчизняних краєзнавчих студій, проаналізувати основні напрями досліджень та методи їх пізнання, а також розкрити можливостіі історичного краєзнавства в процесі активізації творчого потенціалу здобувачів освіти, в першу чергу – студентів-істориків. Під час підготовки майбутнього фахівця-історика дисципліни краєзнавчого спрямування відіграють визначну роль. Їх упровадження є не лише одним з етапів теоретичної підготовки здобувачів освіти, а й резул ьтатом практичної орієнтації під час підготовки до практичних занять, самостійної творчої діяльності, індивідуальної, пошуково-дослідної роботи, а також у період проходження виробничої та педагогічної практики. Дисципліна «Історичне краєзнавство» в цьому процесі відіграє важливу роль. Вивчення історії рідного краю перетворюється з методичного прийому в загальнопедагогічний принцип і створює підґрунтя для формування глибоких фахових знань, історичного мислення, сприяє творчомуосмисленню досвіду, напрацьованого краєзнавцями різних регіонів України. Використання краєзнавчого матеріалу у викладанні історичних дисциплін і практичне застосування набутих знань про рідний край надають широкі можливості для підвищення інтересу студентів-істориків до культурно-історичної спадщини українського народу, активізації творчого потенціалу, формування світогляду інаціональної гідності молоді.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8300
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
admin-ojs3,+3.pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/405/341508,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.