Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
Назва: ПРИНЦИПИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ ДЛЯ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОЦЕСИ ТА АПАРАТИ ХІМІЧНИХ ВИРОБНИЦТВ»
Автори: Рубан, Н. П.
Ключові слова: принципи
креативність
система
технічні суперечності
творчі задачі
деталізація
конкретизація
Дата публікації: 12-лис-2012
Бібліографічний опис: Рубан, Н. П. Принципи розв'язання творчих задач для креативного навчання майбутніх інженерів дисципліни «Процеси та апарати хімічних виробництв» [Текст] / Н. П. Рубан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. : вид. 1 раз на квартал / Укр. інж.-пед. академія. - Видається з квітня 2001 р. - Х. : УIПА, 2009. - Вип. 24-25. - С. 400-410.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано принципи розв’язання технічних суперечностей теорії розв’язання винахідницьких задач і визначено, що їх неможливо використовувати в конкретній предметній галузі без додаткової конкретизації та деталізації. Також деталізовано та конкретизовано принципи розв’язання технічних суперечностей ТРВЗ для предметної галузі процесів і апаратів хімічних виробництв, які призначені для використання в методиках креативного навчання студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/805
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N_ Ruban.pdf710,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.