Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/701
Назва: | МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ З ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ У ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ |
Автори: | Лазарєва, Т. А. |
Ключові слова: | майбутній фахівець харчової галузі харчова продукція вдосконалення розширення асортименту зміст креативного навчання прогностична та динамічна структура нутрієнти тривимірні моделі |
Дата публікації: | 31-жов-2012 |
Бібліографічний опис: | Лазарєва, Т. А. Моделювання змісту креативного навчання з харчових продуктів у підготовці інженерів-технологів [Текст] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 97-105. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі в напряму вдосконалення та розширення асортименту харчової продукції. Зазначено, що при професійній підготовці фахівців-науковців, здатних розробляти рецептуру та технології харчової продукції, більше уваги слід приділяти змісту креативного навчання. Визначено, що зміст такого навчання повинен бути прогностичним та динамічним. Запропоновано процес моделювання змісту креативного навчання з харчової продукції за допомогою тривимірних моделей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/701 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
T. Lazareva_001.pdf | 537,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.