Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 761 по 780 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇКайдалова, Л. Г.; Черкашина, Ж. В.; Kaydalova, L.; Tcherkashina, Zh.
2012ПРОФЕСІЙНО НЕОБХІДНІ ЯКОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАКаньковський, І. Є.; Кankovskiy, I.
2012ТЕХНОЛОГИЯ СОЗДАНИЯ МЕТОДИЧЕСКОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ КУРСА «ХИМИЯ» ДЛЯ АКТИВИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВИбрагимов, Т. Ш.; Ибрагимова, Г. Т.; Ibragimov, T.; Ibragimova, G.
2012ПАСПОРТИЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ АГРОІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙДуганець, В. І.; Duganets, V.
2012КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗАСАД НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯДмитренко, Т. О.; Яресько, К. В.; Dmitrenko, T.; Yaresko, K.
2012ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ІЗ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ НА ОСНОВІ ПСИХІЧНИХ МОДЕЛЕЙ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ПОНЯТЬЧуприна, Г. П.; Chuprina, А.
2012КРИТЕРИИ ОЦЕНИВАНИЯ КАЧЕСТВА КОМПЬЮТЕРНЫХ МОДЕЛЕЙ ФИЗИЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ И ЯВЛЕНИЙ, СОЗДАННЫХ СТУДЕНТАМИ В ПРОЦЕССЕ НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЫ (НА ПРИМЕРЕ МОДЕЛИ «ДИФРАКЦИЯ СВЕТА В ПАРАЛЛЕЛЬНЫХ ЛУЧАХ»)Богданова, Т. Л.; Bogdanova, T.
2012АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГААдабашев, Б. В.; Мороз, І. І.; Adabashev, B.; Moroz, I.
2011ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВАХЖулінська, О. В.; Zhulins'ka, O.
2011КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВШтефан, Л. В.; Shtefan, L.
2011ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РОЗРОБЛЕНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗАСТОСОВУВАТИ КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ВИРОБНИЦТВОМСмоліна, І. С.; Smolina, I.
2011ДИНАМІКА ФОРМУВАННЯ ІДЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА В КОНТЕКСТІ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ІЗ НАПРЯМУ «ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ І УПРАВЛІННЯ НА ТРАНСПОРТІ»Солошич, І. О.; Soloshich, I.
2011ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ТА ТЕХНІКИ ВИМІРЮВАНЬСкурський, А. С.; Skurskiy, A.
2011ВПЛИВ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА РІВЕНЬ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я ТА ЗАХВОРЮВАНІСТЬ СТУДЕНТІВРемзі, І. В.; Бойченко, А. В.; Криворучко, Н. В.; Ramsey, I.; Boychenko, A.; Krivoruchko, N.
2011МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ МЕРЕЖЕВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПОЕТАПНОГО ВИКОНАННЯ ДІЙ ІЗ ПРОГРАМУВАННЯПавленко, М. П.; Pavlenko, М.
2011МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ОБҐРУНТОВАНОМУ ВИБОРУ МЕТОДУ АНАЛІЗУ ПЕРЕВІРКИ СТАТИСТИЧНИХ ГІПОТЕЗПавленко, Л. В.; Pavlenko, L.
2011ПРИМЕНЕНИЕ ТАБЛИЦ СОПРЯЖЕННОСТИ В ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ ФАКТОРНЫХ ВЛИЯНИЙПономарев, А. С.; Згурская, М. П.; Ponomarjov, А.; Zgurskaya, M.
2011ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-АГРАРІЇВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВНагаєв, В. М.; Nagaev, V.
2011ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ПОЛЬОТІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ЛЬОТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПІЛОТІВНевзоров, Р. В.; Марченко, О. Г.; Nevzorov, R.; Marchenko, O.
2011ГОТОВНІСТЬ СТУДЕНТІВ ДО САМОРОЗВИТКУ: СУТНІСТЬ І СТРУКТУРАМихайличенко, В. Є.; Канівець, М. В.; Michaylichenko, V.; Kanivets, M.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 761 по 780 из 1146