Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6315
Название: ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ІЗ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ
Авторы: Ротова, Н.В.
Дата публикации: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто процес роботи над засвоєнням лексики, що має виняткове значення для формування особистості людини як активного й інтелектуально розвиненого члена суспільства, здатного до самостійної реалізації. Основною характеристикою особистості виступає мовна поведінка, а основним умінням – здатність спілкуватися, передусім у професійній сфері. Ця здатність формується в результаті розвитку умінь і навичок професійного спілкування, що має становити основу навчальної діяльності в процесі оволодіння українською мовою студентів-іноземців. Лексика необхідна як для здійснення продуктивної мовленнєвої діяльності – говоріння та читання, так і рецептивної – аудіювання та письмо. У залежності від етапу навчання формується словник-мінімум и добираються відповідні вправи для семантизації й засвоєння лексики, розробляється методика оволодіння українською лексикою. При вивченні лексики традиційно виділяють такі етапи роботи з лексичним матеріалом: 1) презентація лексики; 2) методичні дії, що забезпечують засвоєння іноземними студентами нової лексики; 3) організація повторення засвоєної лексики і контроль якості засвоєння. Провідною на всіх етапах навчання визнається комунікативна, або практична мета, яка полягає в тому, щоб навчити студентів українській мові як засобу спілкування. Ця мета досягається через розв'язання таких основних завдань: 1) забезпечення участі студентів-нефілологів у навчальному процесі ЗВО, де практичне володіння мовою необхідне перш за все для слухання лекцій, читання літератури, усних виступів на семінарських заняттях тощо; 2) підготовка студентів до широкого спілкування в тому мовному середовищі, яке їх оточує протягом усього періоду навчання (мається на увазі спілкування на побутові, соціально-культурні, суспільно-політичні та навчальні теми); 3) формування вміння читати без словника літературу за фахом, а також художні твори. Особливої уваги потребує термінологічна лексика кожної спеціальності, що означає спеціальні наукові поняття, концепти, які формують професійне мовне середовище іноземного студента. Термінологічна лексика виконує смислетворчу і текстотворчу функцію, а самий термін виступає як своєрідний інтегратор тексту, що об'єднує й структурує смислові лексико-граматичні одиниці, забезпечуючи цілісність і логічну направленість тексту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6315
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdf235,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.