Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6315
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРотова, Н.В.-
dc.date.accessioned2020-10-23T06:14:39Z-
dc.date.available2020-10-23T06:14:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРотова Н. В. Особливості роботи із засвоєння лексики під час вивчення української мови іноземними студентами / Н. В. Ротова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 66. - С. 74-81.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6315-
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес роботи над засвоєнням лексики, що має виняткове значення для формування особистості людини як активного й інтелектуально розвиненого члена суспільства, здатного до самостійної реалізації. Основною характеристикою особистості виступає мовна поведінка, а основним умінням – здатність спілкуватися, передусім у професійній сфері. Ця здатність формується в результаті розвитку умінь і навичок професійного спілкування, що має становити основу навчальної діяльності в процесі оволодіння українською мовою студентів-іноземців. Лексика необхідна як для здійснення продуктивної мовленнєвої діяльності – говоріння та читання, так і рецептивної – аудіювання та письмо. У залежності від етапу навчання формується словник-мінімум и добираються відповідні вправи для семантизації й засвоєння лексики, розробляється методика оволодіння українською лексикою. При вивченні лексики традиційно виділяють такі етапи роботи з лексичним матеріалом: 1) презентація лексики; 2) методичні дії, що забезпечують засвоєння іноземними студентами нової лексики; 3) організація повторення засвоєної лексики і контроль якості засвоєння. Провідною на всіх етапах навчання визнається комунікативна, або практична мета, яка полягає в тому, щоб навчити студентів українській мові як засобу спілкування. Ця мета досягається через розв'язання таких основних завдань: 1) забезпечення участі студентів-нефілологів у навчальному процесі ЗВО, де практичне володіння мовою необхідне перш за все для слухання лекцій, читання літератури, усних виступів на семінарських заняттях тощо; 2) підготовка студентів до широкого спілкування в тому мовному середовищі, яке їх оточує протягом усього періоду навчання (мається на увазі спілкування на побутові, соціально-культурні, суспільно-політичні та навчальні теми); 3) формування вміння читати без словника літературу за фахом, а також художні твори. Особливої уваги потребує термінологічна лексика кожної спеціальності, що означає спеціальні наукові поняття, концепти, які формують професійне мовне середовище іноземного студента. Термінологічна лексика виконує смислетворчу і текстотворчу функцію, а самий термін виступає як своєрідний інтегратор тексту, що об'єднує й структурує смислові лексико-граматичні одиниці, забезпечуючи цілісність і логічну направленість тексту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмовна поведінка-
dc.subjectмовленнєва діяльність-
dc.subjectмовне середовище-
dc.subjectтермінологічна лексика-
dc.subjectлексико-граматичні одиниці-
dc.subjectантонімія-
dc.subjectсинонімія-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ІЗ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the work on vocabulary acquisition in the process of studying the Ukrainian language by foreign students-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdf235,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.