Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6308
Название: ПІСЛЯДИПЛОМНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА В КРАЇНАХ ПОСТРАДЯНСЬКОГО ПРОСТОРУ
Другие названия: Postgraduate teacher education in post-Soviet countries
Авторы: Салієнко, О.О.
Ключевые слова: педагогічна освіта
післядипломна освіта
пострадянські країни
підвищення кваліфікації
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Салієнко О. О. Післядипломна педагогічна освіта в країнах пострадянського простору / О. О. Салієнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 192-199.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проведено ретроспективний аналіз розвитку післядипломної освіти в пострадянському просторі. Для розбору використано аналітико-описовий метод вивчення й узагальнення теорії та досвіду навчання у вищих навчальних закладах, критичний аналіз наукової літератури з педагогіки та методики навчання за темою дослідження. У роботі проведено ретроспективний аналіз розвитку післядипломної освіти в пострадянському просторі, зокрема в таких країнах, як: Україна, Республіка Молдова, Республіка Білорусь, Республіка Казахстан та Латвія. Серед пострадянських країн вартим уваги у цій галузі є досвід держав південно-кавказького регіону, зокрема Грузії. Однією з сучасних новацій системи освіти Грузії стало проведення обов’язкової переатестації педагогів (раз на сім років). Освіта впродовж життя позиціонується як дієвий інструмент формування висококваліфікованих кадрів, які в час динамічних змін відповідатимуть вимогам суспільства та ринку праці. На сучасному етапі модернізації педагогічної освіти країни цього регіону приділяють особливу увагу освіті вчителів упродовж всього життя. Свідченням цього є не тільки переатестація, а й відвідування вчителями семінарів та конференцій, дистанційна освіта в педагогічних університетах, короткотермінові курси підвищення кваліфікації та перекваліфікації в закладах перепідготовки та післядипломної педагогічної освіти, дослідницька робота, аспірантура і докторантура, професійні об’єднання вчителів. Також визначено періоди становлення та розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів закладів освіти в Україні з 1900 року до сьогодні. Основна увага приділена історичному періоду (1917–1941 роки), далі розкрито часи застою та перебудови (1945–1990 роки), також зроблено аналіз післядипломної педагогічної освіти перших років незалежної України. В сучасних умовах глобалізації та інтеграції суспільства був зроблений вагомий внесок щодо нормативно-правового забезпечення системи післядипломного навчання. До такої нормативно- правової бази системи післядипломної педагогічної освіти ми відносимо: Закони України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»), «Національна доктрина розвитку освіти», «Концепція Державної програми розвитку освіти на 2006- 2020 роки та інші правові документи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6308
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21.pdf1,69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.