Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6308
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСалієнко, О.О.-
dc.date.accessioned2020-10-23T06:05:36Z-
dc.date.available2020-10-23T06:05:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСалієнко О. О. Післядипломна педагогічна освіта в країнах пострадянського простору / О. О. Салієнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 192-199.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6308-
dc.description.abstractУ роботі проведено ретроспективний аналіз розвитку післядипломної освіти в пострадянському просторі. Для розбору використано аналітико-описовий метод вивчення й узагальнення теорії та досвіду навчання у вищих навчальних закладах, критичний аналіз наукової літератури з педагогіки та методики навчання за темою дослідження. У роботі проведено ретроспективний аналіз розвитку післядипломної освіти в пострадянському просторі, зокрема в таких країнах, як: Україна, Республіка Молдова, Республіка Білорусь, Республіка Казахстан та Латвія. Серед пострадянських країн вартим уваги у цій галузі є досвід держав південно-кавказького регіону, зокрема Грузії. Однією з сучасних новацій системи освіти Грузії стало проведення обов’язкової переатестації педагогів (раз на сім років). Освіта впродовж життя позиціонується як дієвий інструмент формування висококваліфікованих кадрів, які в час динамічних змін відповідатимуть вимогам суспільства та ринку праці. На сучасному етапі модернізації педагогічної освіти країни цього регіону приділяють особливу увагу освіті вчителів упродовж всього життя. Свідченням цього є не тільки переатестація, а й відвідування вчителями семінарів та конференцій, дистанційна освіта в педагогічних університетах, короткотермінові курси підвищення кваліфікації та перекваліфікації в закладах перепідготовки та післядипломної педагогічної освіти, дослідницька робота, аспірантура і докторантура, професійні об’єднання вчителів. Також визначено періоди становлення та розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів закладів освіти в Україні з 1900 року до сьогодні. Основна увага приділена історичному періоду (1917–1941 роки), далі розкрито часи застою та перебудови (1945–1990 роки), також зроблено аналіз післядипломної педагогічної освіти перших років незалежної України. В сучасних умовах глобалізації та інтеграції суспільства був зроблений вагомий внесок щодо нормативно-правового забезпечення системи післядипломного навчання. До такої нормативно- правової бази системи післядипломної педагогічної освіти ми відносимо: Закони України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»), «Національна доктрина розвитку освіти», «Концепція Державної програми розвитку освіти на 2006- 2020 роки та інші правові документи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогічна освіта-
dc.subjectпіслядипломна освіта-
dc.subjectпострадянські країни-
dc.subjectпідвищення кваліфікації-
dc.titleПІСЛЯДИПЛОМНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА В КРАЇНАХ ПОСТРАДЯНСЬКОГО ПРОСТОРУuk_UA
dc.title.alternativePostgraduate teacher education in post-Soviet countries-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21.pdf1,69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.