Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6296
Назва: | МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО- ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Інші назви: | Modeling a process of formation of innovative orientation of professional-pedagogical competence of students of engineering and pedagogical higher education institutions |
Автори: | Нижник, О.С. Nizhnik, О. |
Ключові слова: | інновації заклад вищої освіти моделювання професійно-педагогічна компетентність інженерно-педагогічний заклад інноваційна культура |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Нижник О. С. Моделювання процесу формування інноваційної спрямованості професійно-педагогічної компетентності студентів інженерно-педагогічного закладу вищої освіти / О. С. Нижник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 69-83. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано сутність і зміст інноваційної діяльності в цілому та в закладах вищої освіти зокрема. Визначено, що педагогічною інновацією можна вважати кінцевий результат інноваційної діяльності, що отримав втілення у вигляді нового змісту, методу, форми організації навчального процесу або вдосконаленого засобу навчання, який використовується в практичній діяльності або в новому підході до навчальних послуг у сфері освіти. Зроблено класифікацію педагогічних інновацій, зокрема виділено інновації за видами діяльності; за характером внесених змін; за масштабом унесених змін; за масштабом використання; за джерелом виникнення тощо. Доведено, що основною метою впровадження інновацій в освітній простір закладів вищої освіти є підвищення якості підготовки фахівців. Одним із засобів її досягнення в сучасних умовах є «прищеплення» студентам інноваційної культури. Зазначене передбачає необхідність запровадження в основу процесу формування професійно-педагогічної компетентності інноваційного підходу, який забезпечується реалізацією в процесі навчання студентів інженерно-педагогічних закладів вищої освіти низки принципів, зокрема інноваційної спрямованості освітнього прогресу, міждисциплінарної інтеграції, цільової єдності, загальної професійної орієнтації, єдності теорії і практики, безперервності, інтенсифікації та оптимізації освіти, особистісного розвитку студентів, випереджаючого навчання тощо. Визначено, що процес формування інноваційної культури особистості в системі інженерно- педагогічних закладів вищої освіти повинен розглядатися в єдності інноваційної культури викладача, студента і суб’єктів управління освітнім процесом. А і нноваційна спрямованість професійно- педагогічної компетентності фахівця досягається завдяки комплексним змінам усіх складових цілісної структури освітнього процесу, що забезпечать у сукупності готовність і здатність особистості до інноваційної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6296 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 1,75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.