Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6296
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нижник, О.С. | - |
dc.contributor.author | Nizhnik, О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T05:48:22Z | - |
dc.date.available | 2020-10-23T05:48:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Нижник О. С. Моделювання процесу формування інноваційної спрямованості професійно-педагогічної компетентності студентів інженерно-педагогічного закладу вищої освіти / О. С. Нижник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 69-83. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6296 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано сутність і зміст інноваційної діяльності в цілому та в закладах вищої освіти зокрема. Визначено, що педагогічною інновацією можна вважати кінцевий результат інноваційної діяльності, що отримав втілення у вигляді нового змісту, методу, форми організації навчального процесу або вдосконаленого засобу навчання, який використовується в практичній діяльності або в новому підході до навчальних послуг у сфері освіти. Зроблено класифікацію педагогічних інновацій, зокрема виділено інновації за видами діяльності; за характером внесених змін; за масштабом унесених змін; за масштабом використання; за джерелом виникнення тощо. Доведено, що основною метою впровадження інновацій в освітній простір закладів вищої освіти є підвищення якості підготовки фахівців. Одним із засобів її досягнення в сучасних умовах є «прищеплення» студентам інноваційної культури. Зазначене передбачає необхідність запровадження в основу процесу формування професійно-педагогічної компетентності інноваційного підходу, який забезпечується реалізацією в процесі навчання студентів інженерно-педагогічних закладів вищої освіти низки принципів, зокрема інноваційної спрямованості освітнього прогресу, міждисциплінарної інтеграції, цільової єдності, загальної професійної орієнтації, єдності теорії і практики, безперервності, інтенсифікації та оптимізації освіти, особистісного розвитку студентів, випереджаючого навчання тощо. Визначено, що процес формування інноваційної культури особистості в системі інженерно- педагогічних закладів вищої освіти повинен розглядатися в єдності інноваційної культури викладача, студента і суб’єктів управління освітнім процесом. А і нноваційна спрямованість професійно- педагогічної компетентності фахівця досягається завдяки комплексним змінам усіх складових цілісної структури освітнього процесу, що забезпечать у сукупності готовність і здатність особистості до інноваційної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інновації | - |
dc.subject | заклад вищої освіти | - |
dc.subject | моделювання | - |
dc.subject | професійно-педагогічна компетентність | - |
dc.subject | інженерно-педагогічний заклад | - |
dc.subject | інноваційна культура | - |
dc.title | МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО- ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Modeling a process of formation of innovative orientation of professional-pedagogical competence of students of engineering and pedagogical higher education institutions | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 1,75 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.