Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6296
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНижник, О.С.-
dc.contributor.authorNizhnik, О.-
dc.date.accessioned2020-10-23T05:48:22Z-
dc.date.available2020-10-23T05:48:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНижник О. С. Моделювання процесу формування інноваційної спрямованості професійно-педагогічної компетентності студентів інженерно-педагогічного закладу вищої освіти / О. С. Нижник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 69-83.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6296-
dc.description.abstractПроаналізовано сутність і зміст інноваційної діяльності в цілому та в закладах вищої освіти зокрема. Визначено, що педагогічною інновацією можна вважати кінцевий результат інноваційної діяльності, що отримав втілення у вигляді нового змісту, методу, форми організації навчального процесу або вдосконаленого засобу навчання, який використовується в практичній діяльності або в новому підході до навчальних послуг у сфері освіти. Зроблено класифікацію педагогічних інновацій, зокрема виділено інновації за видами діяльності; за характером внесених змін; за масштабом унесених змін; за масштабом використання; за джерелом виникнення тощо. Доведено, що основною метою впровадження інновацій в освітній простір закладів вищої освіти є підвищення якості підготовки фахівців. Одним із засобів її досягнення в сучасних умовах є «прищеплення» студентам інноваційної культури. Зазначене передбачає необхідність запровадження в основу процесу формування професійно-педагогічної компетентності інноваційного підходу, який забезпечується реалізацією в процесі навчання студентів інженерно-педагогічних закладів вищої освіти низки принципів, зокрема інноваційної спрямованості освітнього прогресу, міждисциплінарної інтеграції, цільової єдності, загальної професійної орієнтації, єдності теорії і практики, безперервності, інтенсифікації та оптимізації освіти, особистісного розвитку студентів, випереджаючого навчання тощо. Визначено, що процес формування інноваційної культури особистості в системі інженерно- педагогічних закладів вищої освіти повинен розглядатися в єдності інноваційної культури викладача, студента і суб’єктів управління освітнім процесом. А і нноваційна спрямованість професійно- педагогічної компетентності фахівця досягається завдяки комплексним змінам усіх складових цілісної структури освітнього процесу, що забезпечать у сукупності готовність і здатність особистості до інноваційної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінновації-
dc.subjectзаклад вищої освіти-
dc.subjectмоделювання-
dc.subjectпрофесійно-педагогічна компетентність-
dc.subjectінженерно-педагогічний заклад-
dc.subjectінноваційна культура-
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО- ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeModeling a process of formation of innovative orientation of professional-pedagogical competence of students of engineering and pedagogical higher education institutions-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdf1,75 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.