Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6160
Назва: НАВЧАННЯ ПРОКУРОРІВ РОБОТІ З ФУНКЦІОНАЛОМ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ ДОСУДОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬ
Автори: Столітній, Т. С.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Столітній А. В. Навчання прокурорів роботі з функціоналом Єдиного реєстру досудових розслідувань / А. В. Столітній // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 121-128.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження питання навчання прокурорів роботі з функціоналом Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі – ЄРДР, Реєстр) обумовлена вимогами закону щодо обов’язкового застосування даної електронної системи. Метою дослідження є розробка концепції забезпечення навчання прокурорів роботі з функціоналом ЄРДР. У процесі дослідження застосовано такі методи: діалектичний, соціологічний, компаративістський, співучасного (включного) спостереження, аналогії, аналіз, синтез, узагальнення, імітаційне моделювання. Емпіричну базу даної роботи становлять узагальнені результати анкетування 187 прокурорів місцевих прокуратур, особистий практичний досвід автора: під час роботи в Генеральній прокуратурі України – при запровадженні ЄРДР та Національній академії прокуратури України – під час підвищення кваліфікації прокурорів. Визначено, що зміст навчання роботі з функціоналом ЄРДР потребує вдосконалення та його найбільш ефективно організувати у формі ситуаційних задач – кейс-стаді (casestudy) та у форматі інтерактивного навчання. Викладачів (експертів тощо) пропонується максимально посилити електронними програмними продуктами, усунувши непродуктивні та нехарактерні функції, а саме: перевірка тестових завдань (застосувати генероване комп’ютером оцінювання), формування рейтингів, розсилання матеріалів, контроль строків виконання завдань тощо. Обґрунтовано доцільність створення у функціоналі Реєстру: Програми-тренажера (відпрацювання навиків роботи з ЄРДР) та Програми оцінки засвоюваності опрацьовуваного матеріалу. За результатами навчання пропонується застосування генерованого комп’ютером оцінювання. Запропоновано розширити функціонал Реєстру з формуванням трьох інтегрованих між собою підсистем «Навчання» – «Кадри» – «Координація внутрішньовідомчої роботи». Пропонована концепція навчання роботі з функціоналом ЄРДР співвідноситься з основними принципами організації постійної професійної підготовки прокурорів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6160
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf441,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.