Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6160
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтолітній, Т. С.-
dc.date.accessioned2018-12-07T08:39:48Z-
dc.date.available2018-12-07T08:39:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6160-
dc.description.abstractАктуальність дослідження питання навчання прокурорів роботі з функціоналом Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі – ЄРДР, Реєстр) обумовлена вимогами закону щодо обов’язкового застосування даної електронної системи. Метою дослідження є розробка концепції забезпечення навчання прокурорів роботі з функціоналом ЄРДР. У процесі дослідження застосовано такі методи: діалектичний, соціологічний, компаративістський, співучасного (включного) спостереження, аналогії, аналіз, синтез, узагальнення, імітаційне моделювання. Емпіричну базу даної роботи становлять узагальнені результати анкетування 187 прокурорів місцевих прокуратур, особистий практичний досвід автора: під час роботи в Генеральній прокуратурі України – при запровадженні ЄРДР та Національній академії прокуратури України – під час підвищення кваліфікації прокурорів. Визначено, що зміст навчання роботі з функціоналом ЄРДР потребує вдосконалення та його найбільш ефективно організувати у формі ситуаційних задач – кейс-стаді (casestudy) та у форматі інтерактивного навчання. Викладачів (експертів тощо) пропонується максимально посилити електронними програмними продуктами, усунувши непродуктивні та нехарактерні функції, а саме: перевірка тестових завдань (застосувати генероване комп’ютером оцінювання), формування рейтингів, розсилання матеріалів, контроль строків виконання завдань тощо. Обґрунтовано доцільність створення у функціоналі Реєстру: Програми-тренажера (відпрацювання навиків роботи з ЄРДР) та Програми оцінки засвоюваності опрацьовуваного матеріалу. За результатами навчання пропонується застосування генерованого комп’ютером оцінювання. Запропоновано розширити функціонал Реєстру з формуванням трьох інтегрованих між собою підсистем «Навчання» – «Кадри» – «Координація внутрішньовідомчої роботи». Пропонована концепція навчання роботі з функціоналом ЄРДР співвідноситься з основними принципами організації постійної професійної підготовки прокурорів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleНАВЧАННЯ ПРОКУРОРІВ РОБОТІ З ФУНКЦІОНАЛОМ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ ДОСУДОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf441,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.