Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6160
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Столітній, Т. С. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-07T08:39:48Z | - |
dc.date.available | 2018-12-07T08:39:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Столітній А. В. Навчання прокурорів роботі з функціоналом Єдиного реєстру досудових розслідувань / А. В. Столітній // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 121-128. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6160 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження питання навчання прокурорів роботі з функціоналом Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі – ЄРДР, Реєстр) обумовлена вимогами закону щодо обов’язкового застосування даної електронної системи. Метою дослідження є розробка концепції забезпечення навчання прокурорів роботі з функціоналом ЄРДР. У процесі дослідження застосовано такі методи: діалектичний, соціологічний, компаративістський, співучасного (включного) спостереження, аналогії, аналіз, синтез, узагальнення, імітаційне моделювання. Емпіричну базу даної роботи становлять узагальнені результати анкетування 187 прокурорів місцевих прокуратур, особистий практичний досвід автора: під час роботи в Генеральній прокуратурі України – при запровадженні ЄРДР та Національній академії прокуратури України – під час підвищення кваліфікації прокурорів. Визначено, що зміст навчання роботі з функціоналом ЄРДР потребує вдосконалення та його найбільш ефективно організувати у формі ситуаційних задач – кейс-стаді (casestudy) та у форматі інтерактивного навчання. Викладачів (експертів тощо) пропонується максимально посилити електронними програмними продуктами, усунувши непродуктивні та нехарактерні функції, а саме: перевірка тестових завдань (застосувати генероване комп’ютером оцінювання), формування рейтингів, розсилання матеріалів, контроль строків виконання завдань тощо. Обґрунтовано доцільність створення у функціоналі Реєстру: Програми-тренажера (відпрацювання навиків роботи з ЄРДР) та Програми оцінки засвоюваності опрацьовуваного матеріалу. За результатами навчання пропонується застосування генерованого комп’ютером оцінювання. Запропоновано розширити функціонал Реєстру з формуванням трьох інтегрованих між собою підсистем «Навчання» – «Кадри» – «Координація внутрішньовідомчої роботи». Пропонована концепція навчання роботі з функціоналом ЄРДР співвідноситься з основними принципами організації постійної професійної підготовки прокурорів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | НАВЧАННЯ ПРОКУРОРІВ РОБОТІ З ФУНКЦІОНАЛОМ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ ДОСУДОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 441,52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.