Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5715
Назва: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ
Автори: Погорєлова, Т.Ю.
Ключові слова: якість освіти
стандарт якості
ВНЗ
внутрішнє забезпечення якості освіти
професійна підготовка
професійна відповідальність
суб‟єкт освітньої діяльності
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті зумовлена тим, що вивчення показників якості освіти є однією з головних умов управління розбудовою національної системи якості вищої освіти. Дослідження спирається на низку наукових робіт зарубіжних та вітчизняних авторів, що розглядали якість освіти в різних аспектах, та ряд нормативних документів. Стаття аналізує походження явища якості, його становлення та сучасні визначення, обґрунтовує важливість контролю якості освітнього процесу у ВНЗ та виокремлює роль взаємодії викладача та студента як центральних суб‟єктів навчального процесу. У статті окреслюються загальні критерії та показники за якими має втілюватись стратегія забезпечення якості у ВНЗ та показники ефективної взаємодії викладача та студента. До проблем подальшого дослідження показників якості вищої освіти належать опрацювання принципів і методики вимірювання навчальних досягнень та розробка системи об‟єктивних критеріїв оцінювання ефективності роботи викладачів та інших суб‟єктів освітньої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5715
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погорєлова Т.Ю..pdf492,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.