Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5715
Title: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ
Authors: Погорєлова, Т.Ю.
Keywords: якість освіти
стандарт якості
ВНЗ
внутрішнє забезпечення якості освіти
професійна підготовка
професійна відповідальність
суб‟єкт освітньої діяльності
Issue Date: 2017
Abstract: Актуальність статті зумовлена тим, що вивчення показників якості освіти є однією з головних умов управління розбудовою національної системи якості вищої освіти. Дослідження спирається на низку наукових робіт зарубіжних та вітчизняних авторів, що розглядали якість освіти в різних аспектах, та ряд нормативних документів. Стаття аналізує походження явища якості, його становлення та сучасні визначення, обґрунтовує важливість контролю якості освітнього процесу у ВНЗ та виокремлює роль взаємодії викладача та студента як центральних суб‟єктів навчального процесу. У статті окреслюються загальні критерії та показники за якими має втілюватись стратегія забезпечення якості у ВНЗ та показники ефективної взаємодії викладача та студента. До проблем подальшого дослідження показників якості вищої освіти належать опрацювання принципів і методики вимірювання навчальних досягнень та розробка системи об‟єктивних критеріїв оцінювання ефективності роботи викладачів та інших суб‟єктів освітньої діяльності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5715
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Погорєлова Т.Ю..pdf492,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.