Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5715
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Погорєлова, Т.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-18T11:46:22Z | - |
dc.date.available | 2018-06-18T11:46:22Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Погорєлова Т. Ю. Сутнісні характеристики якості вищої освіти як основа управління процесом професійної підготовки сучасного фахівця / Т. Ю. Погорєлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 68-74. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5715 | - |
dc.description.abstract | Актуальність статті зумовлена тим, що вивчення показників якості освіти є однією з головних умов управління розбудовою національної системи якості вищої освіти. Дослідження спирається на низку наукових робіт зарубіжних та вітчизняних авторів, що розглядали якість освіти в різних аспектах, та ряд нормативних документів. Стаття аналізує походження явища якості, його становлення та сучасні визначення, обґрунтовує важливість контролю якості освітнього процесу у ВНЗ та виокремлює роль взаємодії викладача та студента як центральних суб‟єктів навчального процесу. У статті окреслюються загальні критерії та показники за якими має втілюватись стратегія забезпечення якості у ВНЗ та показники ефективної взаємодії викладача та студента. До проблем подальшого дослідження показників якості вищої освіти належать опрацювання принципів і методики вимірювання навчальних досягнень та розробка системи об‟єктивних критеріїв оцінювання ефективності роботи викладачів та інших суб‟єктів освітньої діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | стандарт якості | uk_UA |
dc.subject | ВНЗ | uk_UA |
dc.subject | внутрішнє забезпечення якості освіти | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна відповідальність | uk_UA |
dc.subject | суб‟єкт освітньої діяльності | uk_UA |
dc.title | СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Погорєлова Т.Ю..pdf | 492,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.